RÉSEAU PLANÈTE QUÉBEC : Planète Québec - Ma Planète - Planète Généalogie - Planète Cuisine
Bienvenue, identifiez-vous ou inscrivez-vous !
SIGNETS
29 369 122 données

Coffret 6 volumes des Trésors

Prix: 79.99

FORUM
Derniers messages | Mes sujets | Forum de ma page personnelle | Ma configuration | Mes abonnements
view_topic
Ajouter une réponse
Recherche parents de
Vues: 239 - Total des réponses: 3
Mar 19 2020, 8:19 pm - par gagray

Romain Leclerc  marier 30 j un 1962  à Murdochville à Aline Doucet fille Henri Doucette & Rita Laplante

Raymond
Les recherche de gagray
Mar 19 2020, 8:56 pm - Répondu par: rblais

Réponse privée

indices seulement:

Romain Leclerc serait né le 1er décembre 1939 a Dundee, NB (info ISQ mariage),
probablement a l'église St-Jean-Marie-Vianney, Dundee, NB

décès Aline (Doucet) Leclerc

Aline Leclerc 1944-2018 Wednesday, October31st, 2018 at the Campbellton Regional Hospitalat the age of 74, passed away Mrs. Aline Leclerc of the Dalhousie Nursing Home and formerly of Dundee, wife of Mr. Romain Leclerc.  

She was the daughter of the late Rita (born LaPlante) and the late Henri Doucet.

Beside her husband Romain, she will be sadly missed by her sons: Marcel (Odette Levesque) of Kentville, NS, Gilles of Campbellton and Luc (Neilyn Jinénez) of Dundee;
her grandchildren: Cédrik, Francesca and Iannick; her brother Aurèle Doucet (Francine Bujold) of Chandler, Qc.; her sister Monique Doucet (Alain Boucher) of Grande Rivière, Qc. also by many members of the Leclerc family, nieces, nephews and friends.

She was predeceased by her parents, her brother René and her sister Jeannine.

Funeral mass will be held on Friday, November 2th at 4 pm in the St-Jean-Marie-Vianney Church, Dundee. 

Respecting Mrs. Aline Leclerc’s wishes, there will be no visitation at the funeral home.
Mar 22 2020, 12:00 pm - Répondu par: gagray

Réponse privée

Réusi merci
Les recherche de gagray
Ajouter une réponse

*** Planète Généalogie ***